tisdag 31 maj 2011

Plask på balkongen

Det har varit en varm dag idag. Jag sov ganska länge i förmiddags efter en stunds lek i vardagsrummet.
Undertiden som jag sov passade mamma på att göra en överraskning på balkongen. Hon hade flyttat bort alla grejer så att det blev massa plats och gjort en riktig myshörna med täcken, filtar och grejer. Det var skönt att svalka sig där då det var riktigt hett på eftermiddagen. Hästen var också med.
En liten balja med vatten kom också ut en stund. Jag plaskade så att det var vatten överallt… tur att inte grannen under var ute!
Dockan och ankan fick också bada lite.

I eftermiddags åkte mamma, Basti och Eva iväg en sväng. Jag var hemma med resten av familjen. Farbror Krille kom på besök en stund och sedan fick jag bada en lång stund. Det behövdes för jag hade mat både här och där som inte riktigt ville lossna. Det är lite jobbigt när maten fastnar i håret, men oftast brukar det hjälpa att läggas i blöt, så även idag.

1 kommentar:

  1. Då har du badat i utomhuspool. Vad mysigt. Blev dockan ren?
    Fick du något när mamma och de andra kom hem?

    SvaraRadera