måndag 2 maj 2011

Varit på stan

Dagen började med ett besök av faster. Hon fikade ihop med mamma.
Jag somnade vid 10:15 och hade ingen aning om att mamma planerade en tripp ner till stan. Vilken tur jag har att folk gärna anpassar sig efter mina behov, så jag fick så gott som sova färdigt.

När jag vaknade så var moster här och efter påklädning åkte jag, hon och mamma iväg.
Vi träffade mormor i stan, så alla vi fyra gick och åt lunch ihop efter en liten tur på gator och torg. Vi såg ett stort tåg, fast det var inte så häftigt för det lät nästan ingenting.

Hemma igen så var det full fart bland leksakerna. Efter mellanmålet var jag grinig och mamma lade mig och sig själv en stund. Vi somnade båda två och vaknade när nästa besök kom. Det var Eva som hälsade på och var snäll och körde Sebastian till scouterna.

Nu är klockan mycket och det är läggdags för en liten prins som mig. God natt på er!

1 kommentar:

  1. Roligt att få vara med om många "äventyr" och lära dig mycket om världen runt omkring dig.

    SvaraRadera