onsdag 15 juni 2011

Sommarlov


Imorse verkade jag lite kryare… jag hade i alla fall energi så det räckte till och blev över.
Jag fick varma kläder på mig och sedan gick vi ner till skolan för att titta på syskonens skolavslutningar. Först var det Alex tur och sedan de andras.

Musiken verkade bra för ibland så gungade jag med… sedan somnade jag och sov en lång stund.
Eva var också med och tittade.
Efteråt ville mamma ta gruppfoto, men jag vägrade sitta still så det fick bli ett på mina fina och vackra syskon istället.

Hoppas nu att det blir en varm och härlig sommar med massa skoj ihop med familjen. Det väntar med all säkerhet både glass, bad och spännande utflykter.

1 kommentar:

  1. Det dröjer några år innan du ska ha din första avslutning. Du har många år framför dig att leka först.

    SvaraRadera