onsdag 6 juli 2011

14 månader


Idag har jag hunnit bli 14 månader. Stora killen!

Jag hade hyss för mig inatt också, men jag somnade om betydligt snabbare än föregående natt i alla fall.
I förmiddags tog vi det lugnt. Jag, mamma och Alex var på balkongen.
Till middag åt vi falukorv och stuvade makaroner och lite senare gick jag, Sebastian och mamma på promenad. Bilen var med och det gick undan som bara den. Vi provade en rutschkana som vi inte testat innan. Där gick det ocks¨undan! Jag jagade även en katt och tittade på bilar.
Vi var ute i nästan 1,5 timme och sedan var jag både trött och genomsvett.

Efter lite vila gick vi ut igen. Denna gång var pappa med. Jag visade honom hur duktig jag har blivit på både att springa och klättra och så träffade vi en söt vovve som hette Zorro.

Här kommer en filmsnutt med några av dagens händelser.

1 kommentar: