tisdag 26 juli 2011

Härlig dag hos m&m

Mormor och morfar fick besök av oss idag igen. De måste nog tröttna på oss snart… fast det hoppas vi såklart inte. Hela familjen älskar att vara där.

Idag hjälpte vi morfar att gräva, både med traktorn och med spadar. Det är kul att sitta i traktorn och nu har jag lärt mig vad ratt och spak är.

Mamma och Sebastian var i skogen nästan hela tiden så de kunde jag inte busa med. Men jag hade roligt med de andra. Jag lärde mig hur man klättrar upp i en stor solstol, jag jagade såpbubblor, pussade trollen på näsorna, sprang runt med mina leksaker, klippte gräset… osv.

En underbart härlig eftermiddag som vanligt när man är hos mormor och morfar.

1 kommentar:

  1. På landet träffar du på många sorters brumbrum,
    bilar mopeder motorcyklar flygplan coh trakroer.
    Tur att du får prova dessa brumbrum också!

    SvaraRadera