onsdag 27 juli 2011

Passad i Åkulla

Idag har det varit full rulle igen. Efter min förmiddagsvila åkte vi till mammas jobb. Hon har lagt in önskemål om schema och det tog sin lilla tid. Först var jag och resten av familjen med uppe på avdelningen, men efter att ha sprungit in på en patientsal, undersökt medicinvagnarna och hissarna, charmat alla damer osv, så fick jag följa med pappa, Emma och Sebastian ner till den långa korridoren där jag kunde springa runt lite mer fritt. Alex stannade kvar med mamma.

Efter detta åkte vi till Åkulla där jag, Emma och Alex stannade kvar. De andra åkte till Gekås och det var skönt att slippa åka med. Alex lekte med Hannes. Jag, Emma, mormor och morfar roade oss med diverse grejer. Jag badade med Emma i poolen och det var kallt! Jag fick en promenad i vagnen och somnade en stund, vi fikade och så sprang jag som vanligt runt så man kunde hitta leksaker överallt i trädgården när det var dags att åka hem.

När mamma, pappa och Sebastian kom tillbaks hade de med sig massa grejer. Jag fick ett piano som man kan spela på men som även hade fina låtar inspelat. Många medryckande toner som jag kan dansa till. Det fanns djur som man kunde trycka på också som lät. Jag fick såpbubblor, tandborstfodral, strumpor, pottbok och en liten räfsa som jag kan ha hos mormor och morfar och lite annat smått och gott som jag också kan ha hos mormor och morfar. Nappflaska, mugg och en potta som kan vara bra att ha även där ute.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du en dag spelar instrument lika bra som din mor och morfar. Dansa kan du ju redan.

    SvaraRadera
  2. fotograf : Emma :) ialla fall på den första bilden eller hur är jag duktig??!! :) pussar i från mig!<3

    SvaraRadera