fredag 1 juli 2011

Rally


I förmiddags åkte vi ner till mormors jobb. Mamma skulle göra något fotojobb där. När mamma hade parkerat bilen började hon bete sig konstigt och när vi kom in på mormors jobb försvann hon en lång stund. Tur att mormor hade jordgubbstårta som jag fick smaka på. Jag mådde som en prins!
Mamma mådde dock inte lika bra och hade fått rysligt ont i magen. Hon lyckades ändå knäppa några kort och sedan åkte vi hem igen.

När vi kom hem fick syskonen passa mig en stund innan mamma åter lämnat badrummet. Jag fick välling och sedan somnade både jag och mamma. När vi vaknade så mådde mamma bättre och vi kunde gå ut och leka utanför.
Vi lekte med bilen som jag fullkomligt kör rally med. När jag kommer till en gräskant så lyfter jag upp den i luften och vänder den så att jag kan köra på asfalt igen. Vi utövade bergsklättring också (på en gräskulle). Det är roligt att klättra och krypa uppför. Sedan går det snabbt åt andra hållet.
När jag sitter i nedförsbacke kan jag ställa mig upp utan att ta hjälp av händerna. Här snackar vi starka benmuskler.

Det var ganska längesedan som det bjöds på film i bloggen, så här kommer en när jag kör bil…

1 kommentar:

  1. Du är en riktig rallyförare. Det går verkligen undan.

    SvaraRadera