söndag 3 juli 2011

Skumt i poolen

Inatt blev mamma riktigt dålig igen, men som tur var så märkte jag inte av det så mycket.
Imorse mådde mamma bättre fast hon var ganska trött och orkeslös… vilken tur att pappa var hemma och kunde ta hand om morgonpigga solstrålen… mig.

När jag hade sovit klart min förmiddagssömn begav vi oss ut till mormor och morfar.
Åka bil+mormor och morfar= hämta skorna och springa till dörren. Jag vet minsann vad som gäller!

Vi åt god mat, fast först fick jag burkmat som jag ratade. Mormors kåldolmar var mycket godare. Sedan fick jag lite glass också.
Efter maten var det bus utomhus i vanlig ordning. Mamma hällde i bubbelbad i min pool och det var bara såå roligt. Massa skum som jag lekte med, hällde ut och kunde skvätta med så mycket jag orkade.

Ikväll kom farmor på besök. Jag träffade henne en liten stund innan det var dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar