söndag 21 augusti 2011

Bollsinne


Idag åkte vi ut till mormor och morfar. Solen sken och det var varmt och skönt. Morfar var med lite snuvig, men det var ingen fara. Alla verkar vara på bättringsvägen och det är ju bra.

Morfar hade öppet museet idag och när han stängde fick han hjälp att köra in grejerna. Jag hjälpte till som vanligt och åkte både med Basti, mormor och med pappa.

Jag har jagat boll som en tok. Jag är duktig och verkar tycka att det är roligt med samtidigt så roar jag nog de som tittar på lika mycket. (film nedan)

Vi rullade boll jag och mormor också. Hon var inte hemma när vi kom, men när hon äntligen kom så sprang jag förbi alla andra och rakt i hennes famn.
Även morfar fick några härliga kramar av mig idag.

När vi kom hem fick jag en rolig promenad med Emma och Sebastian. Vi var ute en lång stund och lekte.
Vi kom hem lagom till kvällsmaten. Ikväll var det korvgryta och pasta och det var självklart väldigt gott. Sedan fick jag bada så att jag är ren och väldoftande imorgon när det är dags för dagis igen.

1 kommentar:

  1. Kan det vara så att du tränar för att bli vår nya Slatan?

    SvaraRadera