lördag 20 augusti 2011

Grattis Gustav och Amanda


Idag har vi varit på kalas för Gustav som fyllde 1 år igår. Grillad korv och vattenmelon smakade gott i Mios mage och sedan sprang jag från den ene till den andre och ville ha tårta. Man måste ju försäkra sig om det är samma tårta på allas fat så att man inte missar något.
Det var mysigt att vara på utomhuskalas. Då kunde man springa runt och busa… vilken tur med vädret Gustav hade!

Jag har en annan kompis som fyller år idag, nämligen Amanda. Hoppas att vi kan gratta henne en annan dag, för ett kalas idag räckte för att ta musten ur mig.
När vi kom hem fick jag vila och sedan var det dags att ta tag i alla kvällsbestyr. Ikväll hade mamma gjort lasagne och det gillade jag.

1 kommentar:

  1. Kalas med kotv och tårta och sedan lasange, du behöver inte svälta eller vara hungrig i alla fall,

    SvaraRadera