torsdag 4 augusti 2011

Packat och badat


Idag har vi packat, städat och donat hela dagen. Bilen är så gott som full så det var tur att vi köpte en takbox!

Vi tog ett break ikväll och åkte till Hajen för att köpa lite färdkost. Sedan åkte vi till 5:e-vik där jag fick springa av mig. Mormor och morfar var också med.
Även idag hjälpte jag till att packa upp allt på bordet. Det är skoj att hjälpa till. Även när det ska hängas tvätt är jag med. Jag tar upp plaggen som ska hängas upp och ger till den som hänger upp.

Idag på stranden var det någon som hade grävt ett stort hål. Det var mycket spännande. Havet var busigt och det var stora vågor som jagade mig.

Så imorgon bär det alltså av till Gotland. Hoppas att det finns bra täckning där vi ska bo så att ni kan läsa om våra äventyr. Hur som helst så blir det nog en lång dagbok med många bilder när vi kommer hem.

1 kommentar:

  1. Det ska bli roligt att få läsa om Gotland.
    Där finns STORA stenar som du måste titta på.
    Det finns nog någon strand också så du kan gräva hål och gömma dig i.

    SvaraRadera