lördag 27 augusti 2011

Varit maskot

Idag var det tidig uppgång, men det gjorde inte mig något för jag vaknade långt innan klockorna ringde.

Vid 7-tiden styrde vi kosan mot Göteborg. Strax efter att vi anlänt blev det oväder. Det regnade och åskade och höll på så i några timmar.
Tillslut blev det lite bättre väder och tävlingarna körde igång.
Jag var duktig som maskot och alla i familjen var ganska nöjda med sina resultat.

Dagen blev ganska lång och det regnade i omgångar. Ibland kunde jag vara uppe och springa omkring, men det blev mestadels att sitta i sulkyn och heja på. Mormor tog hand om mig jättebra hela eftermiddagen.

När vi äntligen kom hem kunde jag leka med mina grejer igen. Det verkade som att jag saknat dem. Speciellt min röda, stora bil.

Innan jag blev nattad gjorde Emma en stor insats igen och badade mig. Jag behövde verkligen bada!
Alla var jättetrötta, men Emma, hon orkade ändå. Världens bästa syster!
Vi hade roligt idag också och provade olika frisyrer och utseenden. Jag fick testa en afroperuk i skum... det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar