fredag 16 september 2011

Fullt ös medvetslös

Idag var det dags för dagis igen. Det blev lite stressigt när vi skulle iväg för mamma mådde lite dåligt. Men iväg kom vi och idag var det isande kallt ute. Tur att det inte är så långt för min del.
Mamma fick en kram när hon lämnade mig och jag ville inte släppa taget riktigt.

Middagen var soppa och jag fick inte i mig så mycket. Trött som en tok, men det blev inte så mycket vila heller. Det där med madrass är ganska svårt.
När mamma kom hade hon Basti med sig som hon hittat på vägen. Jag var ute och lekte och blev väldigt glad när jag såg de bekanta ansiktena.

När vi kom hem var jag trött och hungrig. Jag och mamma fikade lite och sedan gick vi ut. Vi var ute i ca 1 timma och åkte rutschkana, körde bilen, plockade blommor och undersökte brunnar, skyltar och annat.
Efter kvällsmat var det natti natti för min del. Sååå trött!

1 kommentar:

  1. Förmodar att många av dina dagar kommer att se ut så här. Det är säkert skönt med en egen säng då på kvällen.

    SvaraRadera