måndag 26 september 2011

Höst

Idag var det dags för tidig uppgång igen och lite innan 6.30 infann vi oss på dagis. Det gick ganska bra att lämna mig idag och det var Mimmi som tog emot mig. 

Jag hade både ätit och sovit när mamma kom och hämtade mig.  När jag såg henne idag så bröt jag ihop. Tårarna sprutade och jag sprang så fort jag kunde till henne. 
Vi har ju knappt träffats på hela helgen och så blev det bara ca 30 minuter ihop imorse. 

Vi cyklade hem och lämnade av alla jobb- och dagisgrejer. Sedan ville mamma ut och leka så jag fick följa med. Sebastian och Alex var också med och fick lite frisk höstluft i lungorna. 
Det finns många löv på marken nu som prasslar roligt när man trampar på dem. De var även roliga att kasta upp i luften. 
Vi var ute länge och lekte med både löv och på lekplatsen. Sedan blev det bad och kvällsmat.

1 kommentar:

  1. Kära lilla vän, vad din mamma måste ha blivit glad hon också när hon fick träffa dig!

    En jättefin höstbild på dig när du dansar runt kring löven.

    SvaraRadera