lördag 10 september 2011

Massa knölar

Idag har vi varit och hjälpt morfar och mormor. Jag och mina syskon var jätteduktiga och jagade potatisar som tokar.
Rumpor upp i vädret, jord överallt och många skratt blev det. Ibland är det riktigt roligt att hjälpa till!

När vi gick in fick jag göra något skoj som jag inte gjort på länge, länge. Hoppgungan åkte fram och jag studsade på duktigt en stund. Sedan var det middag. Jag åt lite grann fast jag var väldigt trött. Sedan sov jag ett tag.
När det var fika kom Falkenbergarna. Det var skoj att träffa dem.

Ikväll gjorde mamma fläskfilégryta med vitlök, dijonsenap och charlottenlök. Den tyckte jag var väldigt god ihop med sådan där mumsig pasta.

Glöm nu inte att rösta på min bild… man kan rösta en gång/dag. Inte för att chansen att vinna är så stor, men gillar ni min bild så kan den i alla fall få en röst. RÖSTA HÄR

1 kommentar:

  1. Jag hoppas det är matjord och inte snus du har under näsan!

    SvaraRadera