lördag 8 oktober 2011

3 lekplatsbesök

Idag har jag mått bra och har inte haft feber på hela dagen.
Energinivån var på topp redan när jag vaknade och efter lite bus inomhus gick jag, mamma och Emma till lekplatsen. En ny lekplats håller på att byggas i närheten, men den är långt ifrån färdig. Men den kommer vi att besöka när allt är på plats.

Efter middagen åkte pappa till jobbet. Vi vilade en stund och sedan blev det cykelutflykt. Denna gång gjorde även Alex oss sällskap. Vi cyklade ganska långt för vi letade efter nya platser att leka på. Det slutade med att vi hamnade på en lekplats med en väldigt lång rutschkana. Den åkte jag med Emma och Alex.
Sedan cyklade vi vidare till den roliga lekplatsen med en lite mindre kana.
Vi var ute i nästan 3 timmar och var trötta när vi kom hem.

Mamma bakade scones till kvällsmat och efter det så somnade jag gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar