lördag 29 oktober 2011

Frisk luft


Igår blev det ingen blogg för mamma var dålig.
Dagen började ganska bra, förutom att jag var på dåligt humör. Men det gick bra att lämna mig på dagis i alla fall. Jag sprang till Mimmi och gav henne en bamsekram.
Mamma åkte till jobbet och när hon hade ca 1 timme kvar att arbeta blev hon sjuk.

Hon gick inte upp innan vid 11.30 idag. Jag vaknade kl 6 men pappa gav mig välling så att jag kunde somna om. När jag kom upp vid 8-tiden höll jag låda minsann, så stackars mamma kunde inte sova så mycket... men vila kunde hon i alla fall.

Efter fikat idag gick vi ut och tog luft. Det var skönt... inte speciellt kallt och inte blåsigt. Emma var också med. Vi besökte några lekplatser i området så att jag fick gjort av med lite energi. Alla mådde bra efteråt... frisk luft är inte fel!

Ikväll badade pappa mig undertiden som mamma slängde ihop lasagne. Det var smaskens!

1 kommentar:

  1. Det är klart att om man är frisk så ska man försöka gå ut och hitta på något i den friska höstluften. Det mår alla bra av och sover så gott sedan på kvällen.

    SvaraRadera