torsdag 27 oktober 2011

Storhandlat


Imorse kom mormor hit och jag blev glad som en tok. Det var längesedan jag träffade henne då vi alla har haft fullt upp.
Hon passade mig undertiden som mamma var hos hästarna och även en stund efteråt så att mamma fick duscha av sig. Vi hann göra mycket när mamma var iväg, diska, plocka i ordning och leka.

Efter maten var jag trött och mamma höll på att få migrän. Vi somnade som stockar båda två och sedan mådde vi bra igen.

Ikväll var vi och storhandlade och jag hjälpte till. Jag "lägger" i grejer i vagnen och ibland plockar jag upp dem igen. När vi kom till frysdisken med glass blev jag tossig. Jag har alltså redan lärt mig hur glasspaketen ser ut... Barnmaten, som tidigare varit så spännande, den ville jag inte ens se åt idag. Det var längesedan jag slutade med den.

När vi kom hem hjälpte jag till så gott jag kunde och bar ut mina blöjpaket i hallen. De var tunga men jag är stark. Sedan blev det tacos och såhär såg min lyxiga tallrik ut.

1 kommentar:

  1. Det ser verkligen gott ut det som ligger på fatet.

    SvaraRadera