onsdag 26 oktober 2011

Hos farfar och Eva

Idag vaknade jag tidigt och ville inte somna om.
Efter frukost packades väskan och sedan följde jag med mamma ut i höstrusket. Efter en stund kom det en buss som vi åkte med. Det var ett tag sedan vi åkte buss så jag tyckte att det var riktigt intressant idag.

Mamma skulle bli fin i håret och Eva och farfar skulle passa mig undertiden. Det var jätteskoj för det fanns många roliga leksaker. Jag fick god middag... makaroner och köttbullar och sedan glass!
Sedan somnade jag i deras goa soffa en stund.

När mamma återvände, något korthårigare och med mer färg, gick vi en runda på stan. Så fort vi kom in i en affär så blev jag gnällig och ville ut, men mamma fick uträttat det hon skulle i alla fall.

Här kommer ytterligare en liten filmsnutt. Tack för idag och godnatt

1 kommentar:

  1. Underbar liten röst som jag gärna lyssnar till!

    SvaraRadera