måndag 10 oktober 2011

Min första teckning


Idag var det dags för dagis igen. Det var två stycken personal som inte jobbar på min avdelning som tog emot mig. Jag var lite ledsen men sedan blev jag som vanligt glad igen.
Jag hade ätit och sovit bra när mamma kom och hämtade mig. Min tröja hängde i torkskåpet för jag hade gått lös på ett handfat. Vi var även ute och hade skoj en stund. Jag hade skrattat mycket när Mimmi busade. Hon tycker att jag är söt när jag skrattar och gillar mina miner som jag har för mig. Jag kan verkligen uttrycka mig trots att jag inte kan prata så mycket än.
Vid ett tillfälle hade jag satt mig i ett rum och ropat "Sally". En flicka på min avdelning heter nämligen det. Det lät väldigt gulligt.

Ikväll fick vi besök. Först kom farmor och sedan kom mormor som varit iväg med Emma. Farmor stannade och åt kvällsmat med oss.
Sedan var jag trött och somnade på stört.

Bilden nedan kanske inte ser så speciellt ut, men det är den! Det är nämligen min allra första teckning som jag ritade ihop med Emma igår uppe på hennes rum.

1 kommentar:

  1. Så fint, det är helt klart massa bilar som kör väldigt fort.

    SvaraRadera