tisdag 11 oktober 2011

Trötta som tokar


I morse höll mamma på att försova sig. Hon vaknade 6:10 och inte 5:45 som det var tänkt. Vi var nog trötta båda två eftersom ingen reagerade på de 3 larmen som var ställda.
Mamma fick skynda sig, men jag tog det lugnt och behövde inte stressa. Jag åt min välling i godan ro och sedan fick pappa hjälpa till att klä mig och sedan var mamma färdig att åka.

Jag var lite trött på dagis idag och somnade innan maten. Men sedan höll jag igång och sprang runt som en vilde.
Mamma var helt slut när vi kom hem och satt och nickade i soffan till Händige Manny. Efter ca 10 minuters nickande åkte ytterkläderna på och vi gick ut i blåsten för att piggna till. Jag verkade tycka att det var kul att få leka av mig en stund trots att jag lekt hela dagen.

Ikväll åt jag smörgås och yoghurt. Mamma filmade mig mellan tuggorna då det var mycket aktiviteter på gång. Jag sjung och pratade och underhöll så som bara jag kan.
Sedan hjälpte jag mamma med tvätten innan jag fick mig ett välförtjänt bad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar