onsdag 12 oktober 2011

Soligt, härligt och roligt


Efter middag idag åkte jag, mamma och Emma på cykelutflykt. Vi stannade på vägen och handlade kanelbullar, frukt och festis.
Det blåste en del, men solen sken och gjorde samtliga på gott humör.

Vi åkte till lekplatsen vid polishuset igen. Jag åkte rutschkana så det stod härliga till, gungade och gömde mig i buskarna. Efter en stund så fikade vi i solskenet och då hade det även slutat blåsa. Det kändes nästan som att det var sommar igen. Jag passade på att sola en stund i den stora gungan. Snacka om livsnjutare!

På vägen hem stannade vi och sa hej till farfar och Eva. Eva hade huvudvärk som jag förbättrade genom att slå på en xylophone som jag hittade.
Ikväll så somnade jag gott. Det tog på krafterna att vara ute och leka och cykla i nästan 3 timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar