onsdag 5 oktober 2011

Träffat Ian

Idag var både mamma och pappa lediga. När vi ätit frukost åkte vi till mormor och morfar där jag blev avlämnad. Föräldrarna åkte till Gekås och handlade.
Jag hade hur kul som helst. Jag busade med morfar, hjälpte till att tvätta och städa mormors bil, rensa rabatter och så åt vi pannkakor.

I eftermiddags hälsade vi på hos faster med familj. Vi fikade och lämnade lite grejer till min nya kusin.
Mi hade bakat en sockerkaka som jag tyckte var väldigt god.
Så nu har jag träffat Ian för första gången och han var jättesöt.
När vi kom låg han och sov och jag tittade med undrande blick och förstod nog inte riktigt vad det var som låg där i vaggan.
Först när han låg i pappas knä så kunde jag ta mig en närmare titt. Han var så liten... eller så är det jag som har blivit väldigt stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar