torsdag 3 november 2011

Packat väskan

Imorse var jag riktigt trött och ville inte riktigt vakna. Mamma tände en svag lampa i rummet och så fick jag välling. På så sätt fick jag ett lugnt och mysigt uppvaknande. När jag väl hade vaknat så var det inga problem och jag var pigg och glad.
Det gick bra att lämna mig idag också och jag hade bråttom in när jag såg att de andra satt och ritade.
Jag kunde t.o.m. sova middag på dagis, det behövde jag.

När vi kom hem så vilade jag ihop med en trött mamma en stund. Sedan åt vi tomatsoppa och bröd.
Imorgon ska jag till mormor och morfar och sova över för första gången. Första gången någonsin som jag ska sova borta utan mamma och pappa. Det ska bli spännande!
Jag hjälpte mamma att packa väskan så nu står den redo och väntar.

Detta tornet har jag byggt alldeles själv. Jag börjar bli duktig på att stapla.

1 kommentar:

  1. Du är så välkommen till mormor och morfar.
    Få se om vi klarar av alla dina krav och ideer.
    Välkommen!

    SvaraRadera