fredag 4 november 2011

Sova borta

Nu är jag hos mormor och morfar och ska sova där inatt. Men innan jag kom dit var jag på dagis hela dagen och det gick jättebra.
Mamma och pappa körde ut mig till Åkulla vid 16.30.
Jag fick fullt upp med en gång för på övervåningen har jag inte utforskat så mycket och där finns massa dörrar och spännande saker. Fast man kanske ska vara försiktig med dörrarna... man kan ju aldrig veta vad som döljer sig bakom...

Till kvällsmat åt jag 1,5 smörgås och drack massor av mjölk. Vi tittade i en broschyr också med motorer i och då visste jag precis hur en sådan lät. Jag har ju hört morfars tändkulemotor... "dunk dunk dunk"
Mormor hade fått klara instruktioner från mamma om hur jag brukar bli omhändertagen på kvällarna, och det klarade hon galant.

Mer om detta äventyr, min allra första natt utan föräldrarna, skriver jag om imorgon. God natt!

1 kommentar:

  1. Vad kan det vara bakom dörrarna?
    Hoppas du kommer att sova gott. God Natt!

    SvaraRadera