måndag 12 december 2011

Hemsk natt

Det blev en orolig natt inatt igen. Jag gnällde och hade mig varannan timme ungefär. 
När klockan ringde 5.35 imorse var jag som en klubbad säl. 
Dagis gick sådär. Jag vilade inte mycket där heller. 
Kvällen var riktigt jobbig här hemma. Jag var ruggigt gnällig och inget var bra. Inte ens bada lockade, men mamma satte ner mig i badkaret i alla fall. Det var roligt en stund, men emellanåt var jag riktigt arg. Leksakerna ville inte som jag ville, skummet var i vägen eller mamma gjorde något som inte föll mig i smaken.  Men, jag blev ren och höll mig vaken till kvällsmaten... sedan släcktes systemet ner.

1 kommentar:

  1. Då har du jobbiga dagar också, fast du är liten.
    Stackars din familj. Det berör säkert alla inom dina 4 väggar. Hoppas natten och morgondagen blir bättre.

    SvaraRadera