fredag 6 januari 2012

Bullfest

Idag är jag 20 månader. Om bara 4 månader är jag 2 år... helt otroligt!
Det händer mycket med mitt språk nu. Jag förstår otroligt mycket och kan göra saker som någon be mig om utan problem... ja, om jag har lust vill säga. Jag har även blivit duktig på att göra mig förstådd för jag kan säga ganska många ord. Kan jag inte göra mig förstådd genom ord så brukar jag kunna visa vad jag menar.
Just nu är allt med kläder väldigt roligt. Alla kläder bor i olika lådor... tröjorna i en, byxorna i en osv. Det är väldigt skoj att tala om vilka kläder som ska bo var när den rena tvätten ska läggas ner.

Imorse vaknade jag vid 8-tiden och det hade hänt en stor olycka. Det kan nog bero på all pizza som jag tryckte i mig igår.
Det blev dusch och grejer, men det var skönt.

I eftermiddags gick Emma ut med med mig på promenad. Det var härligt ute... soligt och kyligt.
Mamma bakade bullar för fullt, så en stund efter att vi kommit in igen blev det nybakta bullar och mjölk till fika. Det var nam-nam det!

1 kommentar:

  1. Så fina bullarna ser ut. Kommer på söndag och provsmakar en.

    SvaraRadera