söndag 29 januari 2012

Frisk igen


Nu har jag varit symptomfri i över 48 timmar och då fick jag åka på babysim. Det var så roligt och jag simmade som en tok. Vi gjorde i stort sett samma saker som förra veckan, men eftersom  jag gillar att åka rutschkana, simma själv och allt det andra, så var det bara bra.
Idag försökte jag t.o.m. ta på mig simfötterna själv samt blåsa upp armpuffarna.

Dessvärre så vaknade jag tidigt imorse. Strax efter 5 var klockan och det var inte alls populärt. Jag lyckades riva ner en hylla som sitter en bra bit upp på väggen och mammas troll som stod på den brakade ner med en väldig fart. Både mamma och pappa trodde först att det var jag som tagit mig upp från spjälsängen, men så var alltså inte fallet.
Just nu vilar jag middag och sover som en slagen hjälte på rygg med armar och ben åt alla håll.

Igår var vi och shoppade lite på förmiddagen och på eftermiddagen trollade jag och pappa en del. "Hokus Pokus Filiokus"... och så var min mugg borta. När jag hittade den igen så sa jag "tattaaa".
Mamma var på jobbet och kom hem efter kl 22.


1 kommentar:

  1. Det var fina badbilder!
    Det är väldigt vad du har blivit lång. Jag gillar långa killar.
    Du är ju inte rädd för vatten alls, förstår jag.
    Kanske kan du bli en duktig simmare någon gång i framtiden, ta guldmedaljer och sånt???

    SvaraRadera