torsdag 12 januari 2012

Hoppa, mormor, feber och ett filmklipp

En sak som är bra med att helgerna är slut är att mammas ridning har börjat igen. Det innebär ju några timmar ihop med mormor på torsdagarna.
Vi hade mysigt ihop som vanligt.

Efter maten somnade både jag och mamma och sedan fikade vi när vi vaknade. Riktigt lyxigt, men det behövde vi. Mamma har inte fått sova ut ordentligt på länge och jag har blivit sjuk.
Ikväll hade jag feber... 38,3, så det var ingen rolig kväll. Efter mycket mys, välling, sång och klappar på mage och fötter kunde jag tillslut somna. Jag älskar nämligen när man klappar på mig, speciellt på magen, ryggen, fötterna, armarna, benen, fötterna, ja i stort sett hela kroppen.

Jag har lärt mig en ny grej igen. Jag har kunnat hoppa lite innan, men nu kan jag hoppa så att båda fötterna lättar från marken. Det är såklart jättefestligt.

Här kommer en filmsnutt med diverse grejer. Jag badar, pratar med Chilli, hoppar och lite annat.
Titta och lyssna noga på vad jag gör när Basti kommer ner med Chilli från övervåningen.

1 kommentar:

  1. Hoppa skutta bada tårta morot kanin
    vad mycket du kan och vad du är fin.

    SvaraRadera