onsdag 18 januari 2012

Taktkänsla och musikalitet

Nu är jag ledig fram tills på måndag. Mamma är ledig torsdag, fredag och  lördag och pappa är ledig lördag och söndag. Sovmorgon med andra ord... eller kanske inte.
Det gick bra på dagis idag. Med halkstrumpor på så blev det inga dramatiska störtdykningar i alla fall. Lotta kom dessutom med ett bra tips så det får vi testa. Tack söta du.

Som vanligt när vi kom hem och jag hade tid att känna efter så var jag rysligt trött. Jag fick diska en stund med pappa undertiden mamma rullade köttbullar. Sedan sysselsatte jag mig med några morötter som pappa hade handlat. De åkte in och ut i min spis, ner i påsar osv. Sedan hittade föräldrarna morötter lite här och där. Jag och Emma var uppe och pratade med Chilli också. Hon fick grönsaker av oss och sedan skulle hon tydligen sova.

Här kommer då filmen som det skrevs om igår. Jag kan verkligen underhålla på mitt lilla vis. Kan man ana en viss taktkänsla och lite tillstymmelse till musikalitet tro? Mamma har en önskan om att jag har fått ärva lite konstnärliga gener.

1 kommentar:

  1. Visst har du takt i kroppen. Till och med fingrarna gör i takt. Fortsätt att lyssna på musik och dansa gärna.

    SvaraRadera