söndag 12 februari 2012

Ians dop


Idag har vi varit på dop. Det var kusin Ian som döptes.
Jag har under natten blivit snuvig och lite febrig, men vi åkte ändå.
Först var vi i kyrkan och det var jobbigt att vara stilla. Men jag var ändå ganska duktig och sjöng med i sångerna ibland.
Sedan träffades alla i en stor lokal där vi åt mat, kakor och tårta. Det var massa god mat. Kexen och skinkan verkade jag gilla bäst.
När vi åkte hemåt vid 16-tiden somnade jag innan bilen hade hunnit köra 500 meter. Jag var helt däckad och vaknade inte ens när mamma bar in mig eller tog av mig kläderna. När hon lade ner mig i sängen däremot, då vaknade jag och nu är jag uppe och busar igen.
Jag hade verkligen behövt sova så att jag blir av med feber och grejer, men vi får hoppas på en bra natt istället.



1 kommentar:

  1. Vilken fin puss du får av din nyaste kusin.
    Ni kommer nog att få riktigt roligt ihop om ett par tre år. Ian och Mio är korta och än så länge lite ovanliga namn.

    SvaraRadera