onsdag 22 februari 2012

Mio och hinken


Idag har jag varit på dagis. Det verkade som att dagen gick bra, men jag var ganska trött när pappa hämtade mig. Jag har antagligen busat hela, långa dagen.

Vi åkte på fynd-shopping-runda ikväll och fick handlat massa saker. Bl a en säng till mig utan spjälor. I förrgår kom jag nämligen på att man kan lyfta upp ena benet och klättra. Farligt, farligt... så nu är det dags att ta ett steg in i vuxenvärlden och få en riktig säng. (Sängen invigs troligtvis imorgon)

Även när jag badar och tycker att jag har badat klart (för det händer faktiskt att även jag kan tycka att jag är färdigbadad) så lyfter jag ena benet över kanten. Det gäller att vara på sin vakt!
Jag fick bada  ikväll och hade så roligt med min hink. Oj som jag hällde vatten!

1 kommentar:

  1. Oh, en skön dusch efter en lång dag. Vad du ska spova gott.

    SvaraRadera