söndag 4 mars 2012

Arg och sur


Under kvällen har jag inte varit på mitt bästa humör. Det är jobbigt att lyssna på och det verkar även jobbigt för mig själv. Jag skriker, fast det väser mest och så sparkar jag argt med benen och tårarna sprutar... suck... hoppas att jag blir mig själv snart!

Mormor har varit här och passat mig och Alex. Mamma har tävlat i hästhoppning idag och pappa och Sebastian var med och tittade på. Jag fick inte följa med för det var så kallt.
Mamma var nöjd med sin hoppning och här kommer en bild på henne och hästen "Miss Classic".

1 kommentar:

  1. Lilla vän, nu får du bli bra. Inte ska du vara sjuk så länge. Inte konstigt om du tappar lusten och börjar skrika. Bara att vara täppt i näsan är jobbigt. Så är du hes. Kanske har du ont i halsen också?

    SvaraRadera