lördag 3 mars 2012

Planka


Jag har inte hostat lika mycket idag, men jag är allt lite hes och "slemmig" i halsen fortfarande. Aptiten har också varit liiite bättre. Humöret är inte lika bra... det vänder på en 5-öring och jag kan bli helt förkrossad över minsta lilla grej. Det värsta är att det tar en lång stund innan det går över. Får hoppas att jag blir den där goa Mio snart igen även om jag är ganska go nu också.

Ikväll kom farbror, Ramona och Eva hit och åt kvällsmat med oss. Mamma och pappa hade gjort planka med diverse gott på. Jag tjuvade några konstiga, gröna saker från Evas tallrik. Det visade sig att sparris och brysselkål inte var lika gott som det såg ut. Mammas kantarellsås var däremot smaskens tillsammans med potatismos.

Sedan fick jag en dusch då det skett en liten olycka och sedan trodde mamma att jag ville sova. Jag var jättegnällig och arg. Men efter en stund i sängen var jag uppe igen och var hur glad som helst. Jag fick vara uppe en stund till och titta på melodifestivalen, men sedan somnade jag gott i min säng.

1 kommentar:

  1. Det händer något varje dag. Bra att du fick lyssna på melidifestivalen. Du tycker ju om att dansa.

    SvaraRadera