fredag 14 september 2012

Kalsonger

Idag har jag varit en duktig kille på alla sätt och vis! Jag hjälpte mamma på morgonen, hämtade skorna själv, protesterade inte när vi skulle ta på kläder, åt min frukost duktigt och var en go och glad kille.
Inte ens när vi skulle ut i ösregnet och blåsten var jag bitter.

När mamma hade hämtat mig igen så tog det inte någon lång stund innan det var dags att göra "det stora". När mamma tvättat rent och grejat fick hon en idé... jag fick prova att ha på mig kalsonger. Jag var så stolt och efter en stund kom mormor och hälsade på. Efter ett tag så blev både jag och mormor nödiga och gjorde varandra sällskap in på dass. Plötsligt började min potta spela igen vilket betyder att jag varit väldigt duktig.
Sedan fick jag ha på mig kalsongerna igen. Hela eftermiddagen och nästan hela kvällen funkade det.
Hela 3 gånger kissade jag på pottan fast det kom på golvet också när jag var mitt uppe i en lek. Som tur var så gjorde det ingenting och jag fick ett par nya kalsonger på mig istället.

Tänk som jag växte på bara en dag!

1 kommentar: