lördag 19 januari 2013

Full rulle

Idag fick mamma ett ryck och började gå igenom skåp och lådor. Nu är hela hallen full med grejer som ska skänkas till bättre behövande och föräldrarna är smått chockade över hur mycket "skräp" man kan samla på sig... och då har de knappt börjat!!

Farbror Krille och Ramona kom förbi och hade med sig fika. Efter det åt vi pannkakor och ytterligare lite senare kom mormor på snabbvisit. Mormor och mamma busade med mig. Jag hörde nämligen inte att mormor kom och då passade mamma på att gömma henne i min säng. Sedan sa mamma att det låg något konstigt i min säng... JISSES så glad och förvånad jag blev. Det var ett roligt bus.
Sedan fortsatte föräldrarna att röja lite till.

Pontus har hjälpt mamma att sortera grejer, fast han somnade nästan hela tiden så han gjorde kanske inte så mycket nytta.
Ikväll kom han på att man kan rulla från rygg till sidan så nu övar han på det hela tiden. Att tugga på händerna är också ganska kul.

Här kommer en liten filmsnutt... det var ju så längesedan...

1 kommentar: