fredag 18 januari 2013

Vårt hus


Idag är en stor dag för familjen. Vi har nämligen blivit husägare. Den 15 april går flyttlasset... eller flyttlassen kanske passar bättre. Det kommer att bli ett megaprojekt att flytta, men samtidigt väldigt roligt.
En enorm omställning, inte bara med boende utan också med dagis och annat.

Tänk så mycket vi kommer att kunna göra... bara en sak som att kunna öppna dörren och gå ut. Vi har en TRÄDGÅRD!
I trädgården växer det äppelträd och i ett utav träden finns en trädkoja. En gungställning står där också.
Det bästa med trädgården är nog ändå att den är helt inhägnad

Vi kommer att kunna ha kalas, grillkvällar och kunna ta hem folk som vi aldrig kunnat förr. Jag kommer att få plats med min pool. Vi kanske t.o.m. kan fira jul.
Jag kommer även att få ett riktigt rum där jag kan ha alla mina grejer och säng. Den fina namnskylten som jag fick av Lotta ska få hänga på min dörr.
Lilla Pontus kommer att få lära sig krypa och gå i vårt nya hem. Undrar vad jag kommer att lära mig? Cykla kanske?

1 kommentar:

  1. Jag tycker bilderna på huset är fina. Det finns en sak i trädgården till din pappa,såg jag.
    En hängmatta. Hoppas han inte har båttom dit utan snön hinner smälta.

    SvaraRadera