fredag 25 januari 2013

Hemma

Ända sedan i måndags har jag varit vaken hela dagarna. Middagsvilan verkar alltså vara ett minne blott... både på gott och ont.
Det negativa är att jag är rysligt aktiv hela dagarna och lite grinig. Men det positiva väger ändå över... jag somnar som en stock på vid 20-tiden. Jag går t.o.m. och lägger mig frivilligt.
När vi flyttat kan jag vara ute och leka och rasta av mig på dagarna, och även leka inomhus för där finns det plats om vädret inte skulle tillåta annat.

Idag var en stor dag igen. Jag och mina syskon, samt Eva och mormor var och tittade på huset.
Hon som bor där nu är verkligen jättesnäll. Vi var så välkomna så. Vi fick gå runt och titta så mycket vi orkade.
Jag verkade mycket nöjd med mitt tänkta rum... syskonen var också glada.
Mormor var dock lite orolig... hon tyckte att huset var så fint så hon var rädd att vi inte skulle komma och hälsa på dem lika ofta. Men vi ska hälsa på hos alla som vi gjort förr... skillnaden är att vi kan bjuda igen.

1 kommentar:

  1. Ända sedan ni blev stor familj har jag önskat att ni kunde få det större. Nu är det på gång!!!
    Två och en halv månad, det kommer att gå fort.

    SvaraRadera