fredag 22 februari 2013

Shoppat mm


Idag har vi varit och shoppat mer grejer till vårt hem. Det blev några lampor, en säkerhetsgrind, tandborstmuggar, tvålflaska, gardiner och en hel del annat.
Vi barn var jätteduktiga hela tiden och det var inget gnäll alls.
Efter shoppingen åt vi mat på Burger King.

Mån-ons var jag på dagis. Nu börjar snön att smälta så det går inte att åka pulka. Den har blivit utbytt mot min cykel. Nu när jag har lärt mig att cykla är det jättekul och jag kan trampa hela vägen hem utan större problem.

I måndags var vi på kalas för Tiger som har fyllt år. Mamma hade gjort en tårta till honom. Det är kul att mamma har en ny hobby för oftast kan jag vara med och leka med lera när mamma grejar med sitt.

Det har blivit mycket tårtätande... i onsdags gjorde mamma en ny tårta till mormor och morfar för att de är så snälla och underbara. De var och hämtade vårt "nya" soffbord som pappa hade hittat på Blocket. Jag fick även sova över där och tillbringa hela torsdagen med dem.
De har inte bara hämtat soffbordet utan även stolar på ett ställe, diverse andra möbler på ett annat, en TV-bänk på ett tredje och packat in alltihop hemma hos dem. UNDERBARA MÄNNISKOR!


2 kommentarer:

  1. Det är roligt att du kan berätta och skriva ner allt du är med om. Många läser och följer dig och din familj genom åren. Tack för att du gör det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kanske är många som läser, men det är inte så många som kommenterar. Kul att det är någon som gör det :) Tack :)

      Radera