lördag 23 februari 2013

Trötta

Idag har vi varit trötta. Både jag och Pontus hade nog läskiga drömmar inatt för båda vaknade strax efter varandra och skrek i sömnen. Oftast drömmer jag om hissar som åker upp och ner, knappar, eller hål i taket som jag ramlar ner i... mycket skumt är det!

Vi var och storhandlade... jag, pappa, Pontus och Mio. Basti och Emma är iväg på grejer och sover borta inatt. Natten som var sov Alex borta... fast han hade nog inte sovit så mycket i och för sig.
Farmor kom och hälsade på och stannade ganska länge. Jag gick och lade mig när hon var så här... jag var så trött.

Här kommer två bilder på lillebror. Han tränar på duktigt och är stark i sin nacke nu. Han skriker inte lika mycket och inte lika högt som jag gjorde när jag låg på mage. Han verkar mest tycka att det är skoj.

1 kommentar:

  1. Duktiga syson. Du går och lägger dig själv och lillebror reser på huvudet!

    SvaraRadera