tisdag 26 mars 2013

Min gamla sulky


Idag fick Pontus åka i min gamla sulky till dagis. Jag tyckte inte alls om det först, men när jag förstod att det var för att mammas rygg skulle hålla så gick det bra. Jag fick cykla och då var allt frid och fröjd.

Ikväll fick jag vara hos mormor och morfar undertiden mamma, pappa och Basti åkte till Gekås. Där hade jag det mycket bättre!

Jag tittade till traktorn som var lite sjuk, så den får sova ett tag till. Men snart blir det varmare ute och då mår nog traktorn lite bättre och vågar komma ut.
Sedan hystade jag och morfar boll och lekte med bilar. Vi hade roligt båda två och var nog ungefär lika trötta båda två också när det var dags för mig att åka hem.

1 kommentar:

  1. Snäll kille igen. Så bra att Pontus får låna din sulky.

    SvaraRadera